loading...
پایگاه بسیج انصارالحسین
admin بازدید : 30 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از سؤالاتی که همیشه مطرح بود این هست که آیا در هنگام عزاداری لخت کردن برای سینه زدن جایز هست یا نه. خیلی از مراجع گفتن عیب نداره و خیلی هم گفته اند مشکل داره.

اما من خودم به عنوان یکی از میانداران هیئت امام حسین (ع) مخالف لخت کردن هستم. دلیل بنده هم هیچ ربطی به نظرات مراجع بزرگوار نداره هرچند که نظرات این بزرگواران برای ما پر اهمیت هست. شخصاً وقتی توی خونه هستم جلوی پدر و مادرم با لباس زیر نمی شم و حتما پیراهن به تن می کنم تا حرمت نگه دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شسلایب لشسیب لسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 2,895